Wycieczka klas ósmych

W dniach 30-31 maja wszystkie klasy ósme wybrały się wraz z wychowawcami i p. Z. Keglem na wycieczkę do Ośrodka Rekreacyjnego “Wielkopolska” położonego w Rudnie nieopodal Wolsztyna. Pomimo godzinnego opóźnienia przyjazdu autokaru nie straciliśmy motywacji i pełni pozytywnej energii wyruszyliśmy
w podróż. Niespełna po godzinie 12 byliśmy już na miejscu, gdzie czekały na nas zajęcia rekreacyjne oraz zakwaterowanie w pokojach. O godzinie 14 posililiśmy się przygotowanym dla nas obiadem, dzięki czemu mieliśmy siły na późniejsze wejście na wieżę widokową
w Świętnie. Zachwyceni widokami powróciliśmy do ośrodka,
w którym czekała na nas miła niespodzianka w postaci lodów.
O godzinie 19 odpoczywaliśmy przy dobrej muzyce, leżąc na leżakach, gawędząc i jedząc kiełbaski z ogniska. Wieczorem udaliśmy się na salę gimnastyczną, gdzie przy zgaszonym świetle tańczyliśmy, śpiewaliśmy i graliśmy w karty. Zmęczeni po intensywnym dniu poszliśmy spać tuż przed północą. Rankiem o godzinie 9 wypoczęci zaczęliśmy nowy dzień śniadaniem. Przed południem w dobrym humorze spędziliśmy czas na plaży, grając w siatkówkę, kąpiąc się
w jeziorze, pływając kajakami i leżąc na pomoście. Wybiegani po rozrywce nad wodą przystąpiliśmy do konsumpcji klasycznego schabowego z ziemniakami. Spakowani zebraliśmy się na apel pożegnalny, aby podsumować wydarzenia z ostatnich kilkunastu godzin. Zadowoleni z wycieczki i z uśmiechem na ustach wróciliśmy do Poznania.

Serdecznie dziękujemy wszystkim wychowawcom i p. Z. Keglowi za poświęcenie oraz trud jaki włożyli, pilnując nas i opiekując się nami bezustannie podczas wycieczki.